Zeffi-palveluvalitsin Business Finlandille ja Kauppakamarille


Kuinka auttaa asiakkaat oikeaan palveluun?

Zeffi järjesti 5.5.2020 asiakkailleen Timanttipäivän, jonka puheenvuoroja julkaistaan tässä blogisarjassa. Kolmannessa osassa Business Finlandin Ulla Hiekkanen-Mäkelä ja Kauppakamarin Satu Salonen esittelevät Zeffillä toteutettua palveluvalitsinta, Talent Boost -mittaria.

Asiakkaan tarve ja tarjotut palvelut saadaan kohtaamaan Zeffin palveluvalitsimella samaan tyyliin kuin vaalikoneissa. Tämä onnistuu kaikilla Zeffin lisenssityypeillä eli jos teillä on mietitty, miten saada asiakkaita tuettua tuotteen tai palvelun valinnassa jo suoraan verkkoasioinnin aikana, niin tämä kannattaa ilman muuta katsoa.

Kokeile ilmaiseksi >>

Kerromme mielellämme lisää palveluvalitsimien mahdollisuuksista, ota yhteyttä Zeffin väkeen, vaikkapa allekirjoittaneeseen, niin annamme vinkit siihen, kuinka saatte tämän teille käyttöön. Palveluvalitsin rakentuu samoilla Zeffin toiminnallisuuksilla, kuin vaikkapa suositut persoonallisuustestimme. Verkkotestejä kannattaa miettiä yhtenä vaihtoehtona kun mietitte, miten saada lisää kävijöitä sivuillemme. Tästäkin vinkkaamme mielellämme, kyselkää ideoita!

 

Aurinkoa kevääseen!

 

Janne Vainikainen

Customer Success Director, Zeffi

janne.vainikainen@zef.fi

0407280233

 

Ps. seuraava Zeffin timanttipäivä järjestetään 5.11.2020. Tule kuulolle!