Zeffin asiakastarina: Workspace

Zeffin syvä analyysi tuottaa rikkaita keskusteluja asiakkaiden kanssa – Workspace innostui nelikentästä ja älykkäästä zoomauksesta

 

Zeffi järjesti 5.11.2020 Timanttipäivän webinaarin, jonka puheenvuoroja esittelemme nyt blogi-julkaisuissamme. Blogisarjan neljännessä ja viimeisessä osassa Workspace Oy:n Mikko Virtaneva kertoo, kuinka Zeffi auttaa heitä asiakkaiden ymmärtämisessä.

 

 

Workspacen intohimona on muotoilla työtä ja tilaa. Heidän projekteissaan asiakas ja ihminen ovat suunnittelut keskiössä. Zeffin nelikenttää hyödyntämällä voi osallistaa asiakkaita ja tutustua heihin, saada tietoa heidän mielipiteistään ja merkityksellisiksi kokemistaan asioista sekä tarjota dataa johtamisen tueksi.

 

Haluatko testata Zeffiä?

Kokeile ilmaiseksi >>

 

Kysyttävää Zeffiin liittyen? Ole yhteydessä!

support@zef.fi

Zeffin Customer Success -tiimi