ZEF Blogi
Posts about:
Kyselyt
Lean-blogisarja - osa 3: Lean laadun varmistamisessa
“No-one knows the cost of defective product. Don’t tell me you do. You...
Lean-blogisarja - osa 2: Lean arvon tunnistamisessa
Arvon merkitys Lean-johtamiselle Lean-johtaminen mielletään toisinaan ...
Blogisarja: Lean-johtaminen käytännönläheisesti, osa 1
Lean-johtaminen on avain tuottavuuteen - teidänkin alallanne Lean-joht...
Tutkimustuloksia nelikentästä - mahdollisuudet markkinatutkimuksessa
Mikä vetää asiakkaita puoleensa - markkinatutkimuksen uudet tuulet ja ...
5 vinkkiä, joilla vältät kyselydatan vinoumia ja keräät tarkkaa dataa
Asiantuntijatieto käden ulottuvilla - automatisoi kriittinen osaaminen
Asiantuntijoiden näkemykselle on kysyntää - eikä se aina tunne ajan ta...
Testaa helposti mikä koirarotu sopii sinulle!
Testaa helposti alla onko nykyinen koirasi sinulle parhaiten sopiva ta...
Uusi toimitustapa kyselyille - Live Poll
Nopeisiin kyselytarpeisiin on pitkään toivottu ratkaisua, jota voitais...
Uusi tapa toteuttaa anonyymit kyselyt julkaistu
Julkaisimme uudet ominaisuudet, joita tarvitaan anonyymien Zeffi-kysel...
Vertaile eri kyselyjen tuloksia helposti yhdessä näkymässä
Joko käytätte suosittua ominaisuutta kyselyjen yhdistämiseen? Kun kyse...
Mitä sinun asiakkaillesi kuuluu tänään - entä huomenna?
Uusi taso asiakaskuunteluun? On haastavaa löytää yritystä, joka ei vak...
Näillä ohjeilla menestyt varmasti - Zeffin uusi ohjevideo
Kehitä oikeita asioita oikein - kyselyitä tehdään menestyksenne mahdol...
Joko teidän henkilöstökyselyissänne mitataan eNPS:ää?
eNPS, henkilöstön nettosuositteluarvo
Zeffi tutkimuskäytössä
Teettekö kyselyjä vai tutkimuksia? Zeffi taipuu työkaluna moneen. Arki...
Zeffin asiakastarina: Suomen Urheiluhierontakeskus SUHK
Suomen korkeimpiin kuuluva NPS: 91 Zeffi järjesti 1.12.2021 perinteise...
Kieliteknologia analysoi tekstipalautteet puolestasi
Kiinni kieleen ja piilevät signaalit näkyviksi Miten usein keräätte te...
Luo kysely Zeffin kyselyoppaan avulla
Kyselyjä, jotka johtavat toimintaan Rakennusainekset: kysely, jonka tu...
Vie positiivinen asiakaspalaute helposti yrityksesi Google-arvioihin!
Miten erottua eduksi?
Zeffin asiakastarina: Workspace
Zeffin syvä analyysi tuottaa rikkaita keskusteluja asiakkaiden kanssa ...
Zeffin asiakastarina: Taidemaalari Rauli Mård
"Koska kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa" – Zeffin visuaalisuus mah...