Voisin väittää, että kaikki meistä ovat saaneet palautetta työuran aik...
Tiesitkö, että ihmisten erilaisuus näkyy myös palautekyselyihin vastat...
Kyselyiden vapaapalaute: miten näihin tulisi reagoida?
Palautteen antaminen on nykypäivänä avoimempaa kuin koskaan. Perinteis...
Pistäydyimme kollegani Topin kanssa Taitorin älytoimistolla Malmilla, ...
Alexandria Pankkiiriliikkeen Anssi Huisman sekä Matter Agencyn Matias ...
Järjestimme syyskuussa HR-ammattilaisille suunnatun Yrityskulttuuri hu...
Oletko miettinyt, miten valtava määrä tietoa asiakkaillasi on liiketoi...
Reklamoivasta asiakkaasta sitoutuneeksi sanansaattajaksi
Asiakaspalvelutyössä reklamaatiotilanteiden kohtaaminen on väistämätön...
Mistä rakentuu ensiluokkainen asiakaspalvelu?
Olen toiminut erilaisissa asiakaspalvelutehtävissä siitä lähtien kun l...
Minna Ruusuvuori: Odotusten ylittäminen vie pikkusormen – ja pian koko käden
Tämän päivän asiakas odottaa saavansa hyviä kokemuksia palveluja hankk...
Milloin ja mitä asiakaspalautteessa kannattaa kysyä?
Kuvitellaanpa tilanne, missä vierailet työmatkalla täysin uudessa hote...
Saimme vieraaksemme Attidon Chief Customer Officer Minna Ruusuvuoren. ...
Saimme vieraaksemme asiakaskokemuksen kehittämisen parissa aktiivisest...
Saimme vieraaksi Provad Oy:n operatiivisen johtajan Tomi Korpaeuksen. ...
Kävimme vastikään lounaalla eräässä hyvin tunnetussa ravintolassa. O...
Oletko tullut ajatelleeksi, kuinka suuri osa nykyisistä asiakkaistas...
Asiakaspalautteen keruu on melkoinen taitolaji. Kuinka muodostaa kysym...
Tämän tarinan juuret juontavat yrityksemme blogissa 16.5.2013 julkaist...