zef_logo.png
Ë
Tuomas Haapsaari Tuomas Haapsaari • helmikuuta 24, 2016

[Webinaaritallenne] Kuinka viet palautekyselysi täysin uudelle tasolle


Webinaari_palautekyselyt_uudelle_tasolle.png

Järjestimme webinaarin perinteisten palautekyselyiden pullonkauloista ja niiden ratkaisemisesta. Pääset katsomaan webinaaritallenteen tästä.

Kysyimme webinaarissa osallistujilta seuraavan kysymyksen: 

Oletko tyytyväinen nykyisillä kyselyillä kerättyyn tietoon?

Vastaukset olivat selkeät. 70% vastaajista totesi, että ei ole tyytyväinen nykyisiin tuloksiin. Jokin siis perinteisissä kyselyissä mättää. Osoitamme webinaarissa yleisimmät perinteisen kyselyn pullonkaulat ja avaamme, kuinka ZEF-menetelmä korjaa nämä. 
 



Webinaarissa esiintyy:

Topias Hänninen
Tuomas Haapsaari , Chief Marketing Officer, ZEF, @Tomehaa

Toivottavasti webinaari avasi sinulle uusia näkemyksiä palautteen keräämiseen ja analysointiin.

Lataa tästä vielä opas ja viisi valmista kyselypohjaa asiakaspalautteen keräämiseen.

Kuinka luon onnistuneen asiakaspalautteen -opas

 




Ota yhteyttä

Palvelemme kaikissa kyselyihin liittyvissä asiakastarpeissa. Jätä yhteystietosi, niin otamme sinuun välittömästi yhteyttä.