ZEF Blogi
Posts about:
Tiedolla johtaminen
Lean-blogisarja - osa 3: Lean laadun varmistamisessa
“No-one knows the cost of defective product. Don’t tell me you do. You...
Lean-blogisarja - osa 2: Lean arvon tunnistamisessa
Arvon merkitys Lean-johtamiselle Lean-johtaminen mielletään toisinaan ...
Blogisarja: Lean-johtaminen käytännönläheisesti, osa 1
Lean-johtaminen on avain tuottavuuteen - teidänkin alallanne Lean-joht...
Tutkimustuloksia nelikentästä - mahdollisuudet markkinatutkimuksessa
Mikä vetää asiakkaita puoleensa - markkinatutkimuksen uudet tuulet ja ...
Tapahtumat, joihin voit osallistua keväällä 2024
Kevään 2024 tapahtumat Kevään 2024 aikana Zeffi on mukana lukuisissa t...
Vertaile eri kyselyjen tuloksia helposti yhdessä näkymässä
Joko käytätte suosittua ominaisuutta kyselyjen yhdistämiseen? Kun kyse...
Pulssikysely - johdon näkökulma
HR-tieto kuuluu osaksi johdon dashboardia Johtaja, mitkä ovat dashboar...
Näillä ohjeilla menestyt varmasti - Zeffin uusi ohjevideo
Kehitä oikeita asioita oikein - kyselyitä tehdään menestyksenne mahdol...
Kyselyillä tunnistat organisaation piilevät riskit ajoissa
Resilientti organisaatio varautuu riskeihin, ennakoi ja reagoi nopeast...
Uudet valmiskyselyt kunta-alalle
Toimme Zeffiin kunta-alan lomakkeet Zeffin asiakkaana on suuri joukko ...
360-arvioinnilla näet suoriutumisen kokonaisvaltaisesti
Miksi tehdä 360-arviointeja? Muistat varmaan, millaista on työskennell...
Automaatiot vastaajien kutsumisessa
Vastaajien kutsumisen automaatiot ovat tuoreessa päivityksessä tulleet...
Pulssikysely - yrityksen sykemittari
Pulssikysely - avain jatkuvaan palautteenkeruuseen Pulssikyselyitä käy...
Zeffi-palveluvalitsin Business Finlandille ja Kauppakamarille
Kuinka auttaa asiakkaat oikeaan palveluun? Zeffi järjesti 5.5.2020 asi...
Henkilöstökyselyn tulosten analyysi
Varmista henkilöstötyytyväisyys ja pienennä poistumaa Henkilöstökysely...
Laadullinen tutkimus
Laatumielikuvien selvittäminen digitaalisessa kyselyssä Laadullinen tu...
Miksi taustatietoja kannattaa hyödyntää kyselyissä
Taustatiedoilla pystyt rikastuttamaan kyselyn raporttia ja ymmärrät sy...
Onko Net Promoter Score eli NPS hyvä mittari asiakaskokemuksen seurantaan?
Asiakaslähtöisyys kuuluu lähes aina menestyvien yrityksien arvoihin. J...
Miten valintapäätökset syntyvät?
Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, millä tavoin teet valintapäätöks...