zef_logo.png
Ë

Miten pitää huolta siitä, että nykyiset asiakkuutesi pysyvät ja rakentavat yrityksesi todellisen selkärangan?

Lue lisää

Saimme vieraaksemme kovassa kasvussa olevan Vainu.io:n toisen perustajan Mikko Honkasen. Keskustelimme Mikon kanssa SaaS-yritysten myynnin eri malleista ja kysyimme mihin Vainun.io:n kasvu perustuu?

Lue lisää

Esimiesakatemian perustaja Hannu Säkkinen saapui vieraaksemme puhumaan esimiestyön ja johtamisen muutoksesta.

Lue lisää

Useat myyjät sortuvat huijaamaan asiakasta myyntipuhelun alussa. Kun myyjä aloittaa puhelun epärehellisyydellä, luottamusta ei synny.

Lue lisää

Tällä kerralla vieraana on Advance B2B:n toimitusjohtaja Mikko Seppä. Mikko kertoo kuinka siirtyminen inbound-markkinointiin näkyy myynnissä.

Lue lisää

Saimme vieraaksi Provad Oy:n operatiivisen johtajan Tomi Korpaeuksen. Tomilla on pitkä tausta asiakaskokemuksen kehittämisessä ja hän on ollut mukana rakentamassa lukuisia asiakaspalvelujärjestelmiä.

Lue lisää

Tuplaa myyntisi -seminaari oli huippumenestys. Yli 600 ihmistä kokoontui kuuntelemaan ja keskustelemaan myyntityöstä Hartwall Arenalle.

Lue lisää

Todellinen myyntimies Mika Aittamäki, Rainmaker Saleshow:n toimitusjohtaja, pistäytyi ZEFin toimistolla puhumassa kohtaamisesta myyntityössä. Katso Mikan pontit

Lue lisää

Videoista on tullut yksi tehokkaimpia keinoja siirtää viestejä yritykseltä asiakkaille. Avaamme tässä blogissa 3 steppiä viraalin markkinointivideoon.

Lue lisää

Järjestimme webinaarin myynnin kasvattamisesta automatisoidun vuoropuhelun keinoin ennen ensimmäistä myyntitapaamista.

Lue lisää

Haastattelimme HubSpotin Dan Tyrea ja kysyimme, miksi inbound on voittava metodologia tämän päivän liiketoiminnassa, ja mitä inbound-myynti tarkoittaa.

Lue lisää

Inbound-myynti lähtee ajatuksesta, että koko myyntiprosessi perustuu ostajaan myyjän sijaan. Lue kuinka saat asiakasymmärryksen jo ennen tapaamista.

Lue lisää

Thinglinkin myyntijohtaja Sani Leino vieraili ZEFin toimistolla kertomassa mitä on Social Selling ja miten tämä hyödyttää nykyaikaista myyntityötä.

Lue lisää

ZEF toteutti inbound-markkinoinnin tietovisan, jolla kartoitettiin suomalaisten markkinoijien inbound-markkinoinnin tietotasoa ja näkemyksiä.

Lue lisää

Ennen myyntitapaamista tehtävällä työllä on valtava merkitys ostokokemuksen luomisessa. ”Nykyään kenelläkään ei ole enää aikaa rupattelutapaamisiin."

Lue lisää

Sales Morning 2016 paneelikeskustelu - Onko Social Selling vastaus myynnin murrokseen?

Lue lisää

Myyntityö on muuttunut viime vuosina kovasti. Ennen puhuttiin klousaamisesta, nykyään keskitytään arvon tuottamiseen ja pitkiin asiakassuhteisiin.

Lue lisää

Automatisoitu tapaamista edeltävä profilointikysely auttaa myyjää selvittämään asiakkaan nykytilan, persoonan ja tarpeen jo ennen ensimmäistä tapaamista.

Lue lisää

Smarp Oy:n toimitusjohtaja Roope Heinilä vieraili ZEFin Espoon toimistolla puhumassa työntekijälähettilyydestä ja henkilöbrändäyksestä.

Lue lisää

Julius & Mika D. Rubanovitsch järjestävät interaktiivisen myyntivalmennuksen digitaalisesta vuoropuhelusta. Katso tallenne.

Lue lisää