zef_logo.png
Ë

Saimme vieraaksemme Tampereen yliopiston puheviestinnän professorin Pekka Isotaluksen. Kysyimme häneltä millaisia vuorovaikutustaitoja jokainen johtaja tarvitsee?

Lue lisää

Riippumatta nettitestin teemasta tai tyypistä, onnistuneita nettitestejä yhdistää mielestäni kaksi asiaa. Nämä ovat selkeä tavoite ja kohderyhmän tuntemus.

Lue lisää

Saimme vieraaksemme Suomen ketterimmän videotoimiston, Videolle.fi CMO:n Jenna Peruksen, ja kysyimme hänen mielipiteensä videoiden merkityksestä.

Lue lisää

Yrityksessä vallitseva yhteisöllisyys on voimavara, josta johtajan on mahdollista ammentaa vaikutteita myös ulkoiseen viestintäänsä.

Lue lisää

Erilaiset kyselyt kuten nettitestit tai tietovisat yrityksen eri kanavissa ovat erinomainen tapa oivalluttaa ostajia ja kerätä kuumia liidejä.

Lue lisää

Saimme vieraaksemme tuhansien suomalaisten vaikuttamistaitoja kouluttaneen Niina Sainiuksen Esiintymisvalmennus ILOsta. Kysyimme häneltä kuinka yksittäinen myyjä voisi olla vaikuttavampi omassa työssään ja eri myyntitilanteissa.

Lue lisää

Saimme vieraaksemme markkinointiviestinnän asiantuntijan Peter Sandeenin, jolla on vankka kokemus digiaikakauden markkinoinnista ja personoinnin eri mahdollisuuksista.

Lue lisää

Saimme vieraaksemme Vainu.io:n Co-Founderin Mikko Honkasen. Kysyimme Mikolta kuinka yritykset voisivat kerätä ja hyödyntää asiakasdataa paremmin tulevaisuudessa.

Lue lisää

Mitä neurotiede on ja kuinka se voi auttaa myyntitiimiäsi?

Lue lisää

Tietokirjailija Jarkko Kurvinen kertoo mitä mielipidejohtajuus oikein tarkoittaa ja kuinka yritykset hyötyvät siitä käytännössä.

Lue lisää

Elyse Meyer bloggasi inboundin trendeistä vuodelle 2016 ja mainitsi yhtenä trendinä inboundin olevan interaktiivisempaa kuin koskaan ennen.

Lue lisää

Saimme haastatteluun kansanedustaja Pekka Haaviston, joka on pitkän poliittisen uransa lisäksi toiminut mm. Euroopan unionin erityisasiantuntijana Darfurin kriisissä, sekä muissa rauhanvälitystehtävissä.

Lue lisää

Kun aiheena on moderni markkinointi puhumme liian usein sisältömarkkinoinnin eri termeistä tai uusista teknologioista. Tämän lisäksi kyseistä keskustelua käydään ainoastaan markkinointi ja myyntitiimien sisällä. Tuntuu jokseenkin hassulta, että asia nähdään vieläkin vain yhden tiimin missiona? Eikö moderni markkinointi kuulu kuitenkin meille kaikille?

Lue lisää

Osallistuin yli 10 vuotta sitten työni puolesta erääseen seminaariin, joka oli suunnattu maamme varakkaimmille yksityisille osakesijoittajille. Mediayhtiön johtaja kertoi tulevaisuudennäkymistä yleisölle, joka - kuten arvata saattaa - oli varsin iäkästä väkeä. Seurasi osio digi-sen-ja-sen tuomista mahdollisuuksista konsernille.

Lue lisää

B2B-markkinoinnin ja myynnin pelikirja Saimme vieraaksemme Plutonin perustajan Jarkko Kurvisen, jonka yhdessä Mikko Sepän kanssa julkaisema kirja B2B-markkinoinnin ja myynnin pelikirja julkaistiin vastikään.

Lue lisää

Yleisessä keskustelussa suomalaisia syytetään usein siitä, että ollaan huonoja myynnissä ja markkinoinnissa. Arvostelijoiden vertailukuvana saattaa usein olla länsieurooppalaisia ja pohjoisamerikkalaisia toimijoita, jotka ovat maailman johtajia omilla aloillaan.

Lue lisää

Saimme vieraaksemme Johtajatiimin toimitusjohtajan Mika D. Rubanovitschin, jonka uusi Papu ja Kaija Myyräkoulussa -kirja julkaistiin viime viikolla. Papu ja Kaija Myyräkoulussa on kiehtova aikuisten ja lasten satukirja, jonka avulla vanhemmat voivat käydä heille arkista myyntityötä läpi omien lastensa kanssa.

Lue lisää

Saimme vieraaksemme Mercuri Internationalin Ville Lintulan ja keskustelimme siitä, miten moderni myyjä oikeasti hyötyy uusista teknologioista. Villellä on yli 30 vuoden kokemus liiketoiminnan kasvattamisen konsultoinnista ja muutosten läpiviennistä. Ville on pitkän uransa aikana ollut myös paljon myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä.

Lue lisää

Meille kaikille on kuitenkin tuttua tilanne, jossa sähköpostiin tippuu mainos yritykseltä, jonka palveluita emme ole tarvinneet vuosiin tai törmäämme sosiaalisessa mediassa kellomainoksiin, viikko sen jälkeen kun uusi kello on jo ranteessa.

Lue lisää

Nykyajan teknologiat ovat helpottaneet ihmisten profilointia, joten kysyimme Vesalta kuinka profilointi auttaa yrityksiä myymään paremmin.

Lue lisää