zef_logo.png
Ë

Minulle herää kysymys, osallistetaanko henkilöstöä tarpeeksi kulttuurin rakentamisessa vai tehdäänkö yrityskulttuuria koskevat päätökset suljettujen ovien takana?

Lue lisää

Järjestimme viime marraskuussa HR-ammattilaisille suunnatun ZEF Talk -tapahtuman, jonka toisena puhujana oli Deloitten Human Capital Director Eva Tuominen.

Lue lisää

Nopeasti digitalisoituva työelämä oli aiheenamme marraskuussa järjestetyssä ZEF Talk -tapahtumassa, jonka ensimmäisenä puhujana oli ManpowerGroupin HR Director Eira Pohjanvaara.

Lue lisää

Tällä kerralla saimme vieraaksemme yhden Offerillan perustajista Risto Juntusen. Kysyimme häneltä kuinka haasteet ja vaikeat ajat vaikuttavat johtajan eri tehtäviin.

Lue lisää

Saimme vieraaksemme Milestonen toimitusjohtajan Elina Aaltolainen-Harjuojan, ja kysyimme häneltä mitä työntekijäkokemus hänelle tarkoittaa.

Lue lisää

On hyvin luonnollista tehdä olettamuksia kyselyn tuloksista ennen kuin kysely on edes lähtenyt eteenpäin henkilöstölle vastattavaksi, mutta jotkut olettamuksiin perustuvat päätökset voivat heikentää kyselyn laatua.

Lue lisää

Voiko menestyvän yrityksen keskiössä olla työntekijä asiakkaan sijasta? Maailmassa, jossa olemme aina kuulleet asiakkaan olevan ykkönen.

Lue lisää

Työn imusta ja sitoutumisesta puhutaan paljon. Mutta miksi – mitä hyötyä sitouttamisesta on? Ja mistä tämä psykologinen sopimus muodostuu?

Lue lisää

Innostuneet työntekijät ovat yrityksen paras käyntikortti. Satsaa ihmisiin, koska ne ovat tärkein voimavarasi.

Lue lisää

Mitä on innostuneisuus ja miksi sen kehittäminen on yksi yrityksesi tärkeimmistä menestystekijöistä? Lue vinkit ja lataa ilmainen opas innostuneisuuden mittaamiseen!

Lue lisää

Henkilöstökysely, johon työntekijät vastaavat omilla nimillään takaa, että kyselyn kohteena ja hyötyjänä on jokainen työyhteisöön kuuluva yksilö. Onnistuneen henkilökyselyn tarjoama peilikuva ei kerro esimerkiksi sitä, kuinka työntekijät ovat onnistuneet – eikä tarkoituksena ole hakea syyllisiä, vaan yksinkertaisesti peilataan omaa tekemistä, jotta sen kehittäminen olisi mahdollista.

Lue lisää

Fiilis työyhteisön motivaatiomittarina

Lue lisää