zef_logo.png
Ë

Oletko miettinyt, miten valtava määrä tietoa eri sidosryhmilläsi on liiketoiminnastasi? Asiakaspalautekyselyt ovat yritykselle vaivaton kerätä tietoa ja tapa päästä lähemmäs asiakkaiden tarpeita ja toivomuksia.

Lue lisää

Asiakaspalvelutyössä reklamaatiotilanteiden kohtaaminen on väistämätöntä. Paras valmistautuminen tilanteeseen tehdäänkin jo ennen varsinaista reklamaatiota.

Lue lisää

Tässä muutamia vinkkejä siihen, miten haastavimmat asiakaspalvelutilanteet voi kääntää positiivisiksi.

Lue lisää

Tämän päivän asiakas odottaa saavansa hyviä kokemuksia palveluja hankkiessaan, on kyse sitten henkilö- tai yritysasiakkaasta. Melko moni yritys lausuu markkinoinnissaan ja asiakaslupauksessaan usein kuullun lupauksen asiakkaan odotukset ylittävistä kokemuksista.

Lue lisää

Mistä asiakastyytyväisyys muodostuu? Jälkimmäisen osalta voisimme sanoa asiakastyytyväisyyden muodostuvan asiakkaan henkilökohtaisista odotuksista ja niiden täyttymisestä tai täyttymättä jäämisestä. Milloin ja mitä asiakaspalautteessa kannattaa kysyä?

Lue lisää

Saimme vieraaksemme Attidon Chief Customer Officer Minna Ruusuvuoren. Minna tunnetaan hyvän asiakaskokemuksen puolestapuhujana ja hän on aktiivisesti haastanut yrityksiä sosiaalisessa mediassa panostamaan parempaan asiakaskokemukseen. Kysyimme Minnalta kuinka tärkeää asiakaskokemus yrityksille todella on ja miten sen onnistumista tulisi mitata.

Lue lisää

Saimme vieraaksi asiakaskokemuksen kehittämisen parissa aktiivisesti työskentelevän Perttu Ahvenaisen ja keskustelimme asiakaskokemuksesta ja sen johtamisesta.

Lue lisää

Saimme vieraaksi Provad Oy:n operatiivisen johtajan Tomi Korpaeuksen. Tomilla on pitkä tausta asiakaskokemuksen kehittämisessä ja hän on ollut mukana rakentamassa lukuisia asiakaspalvelujärjestelmiä.

Lue lisää

Järjestimme webinaarin perinteisten palautekyselyiden pullonkauloista ja niiden ratkaisemisesta. Pääset katsomaan webinaaritallenteen tästä.

Lue lisää

Kuinka saat asiakkaasi kertomaan todellisen mielipiteensä tarjoamastasi asiakaskokemuksesta? Suusanallisesti kerätty palaute ei useinkaan ole kovin todenmukaista. Asiakkaille tulisi tarjota mahdollisuuksia anonyymiin palautteeseen. Kerätty palaute tulee myös viedä systemaattisesti käytäntöön. Lue blogi ja saat vinkit näihin kohtiin.

Lue lisää

Oletko tullut ajatelleeksi, että ihmisten erilaisuus näkyy myös palautekyselyihin vastatessa? Vaikka kaksi ihmistä vastaisi tismalleen samalla lailla kyselyyn, niin vastaukset eivät välttämättä kuvasta samaa mielipidettä. Miksi? Lue.

Lue lisää

Oletko tullut ajatelleeksi kuinka suuri osa asiakkaistasi on tullut suosittelun kautta? Suosittelun kautta tulleelle kontaktille on tutkitusti 16-kertaa helpompi tehdä kauppa. Lue viisi vinkkiämme, joilla moninkertaistat suosittelujen määrän.

Lue lisää

Positiivinen palaute kuuluu ensisijaisesti työn tehneelle. Negatiivisen palautteen taas tulisi mennä suoraan johtajalle, joka ottaa asiasta vastuun.

Lue lisää

Kuinka keräät asiakaspalautetta liiketoimintasi kehityksen tueksi? Lataa ilmainen asiakaspalauteopas ja valmiit mallit palautteitasi varten.

Lue lisää

Kuinka reagoida asiakaspalautteisiin

ZEF • helmikuuta 19, 2014

Kuinka reagoida asiakaspalautteisiin

Lue lisää