Uusi taso asiakaskuunteluun? On haastavaa löytää yritystä, joka ei vak...
Suomen korkeimpiin kuuluva NPS: 91 Zeffi järjesti 1.12.2021 perinteise...
Kiinni kieleen ja piilevät signaalit näkyviksi Miten usein keräätte te...
Zeffin syvä analyysi tuottaa rikkaita keskusteluja asiakkaiden kanssa ...
"Koska kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa" – Zeffin visuaalisuus mah...
Satoja erilaisia kyselyitä vuodessa – Oulun kaupunki ja Zeffin monet m...
Mitä ikinä haluatkaan asiakkailtasi kysyä, tyylikäs tapa tähän voi oll...
Asiakaslähtöisyys ohjaa toimintaa – Leipurinin kokemuksia Zeffistä Zef...
Mitä uudet saavutettavuusvaatimukset teille merkitsevät Verkkosisältöj...
Olet varmasti törmännyt verkossa erilaisiin testeihin, esimerkiksi kam...
Kuinka auttaa asiakkaat oikeaan palveluun? Zeffi järjesti 5.5.2020 asi...
Millaisia kokemuksia Lumonilla on kyselyistä Zeffi järjesti 5.5.2020 a...
Kuinka käyttää Likert-asteikkoa tarkan mielipiteen selvittämisessä Use...
Laatumielikuvien selvittäminen digitaalisessa kyselyssä Laadullinen tu...
Asiakaslähtöisyys kuuluu lähes aina menestyvien yrityksien arvoihin. J...