zef_logo.png
Ë
ZEF ZEF • tammikuuta 2, 2015

Jarkko Kurvinen: Mitä on sisältömarkkinointi? [Video]


Netti on tulvillaan mainostekstejä ja myyntimantroja. Yksipuolinen myyntimonologi harvoin tehoaa saati erottuu valtaisan informaatiomassan keskeltä. Saadakseen äänensä kuuluviin ja voittaakseen yleisönsä luottamuksen on tarjottava laadukasta, aidosti hyödyllistä sisältöä.

Mutta mitä oikein on sisältömarkkinointi? Miten tuotat sen avulla lisäarvoa asiakkaallesi? Kuinka saat äänesi kuuluviin?

Keskustelimme aiheesta Jarkko Kurvisen kanssa. Jarkko on sisältömarkkinointiin erikoistuneen Plutonin markkinointipäällikkö ja Mielipidejohtaja-kirjan kirjoittaja.

Katso keskustelumme täältä, inspiroidu ja laita oma sisältömarkkinointimyllysi pyörimään!

Videolta löydät vastauksen muun muassa seuraaviin kysymyksiin: Miksi jakaa omaa osaamistaan ilmaiseksi netissä? Miten aloittaa sisältömarkkinointi? Miksi kirjoittaisit blogia? Mitä ottaa huomioon sosiaalisessa mediassa?

 




Ota yhteyttä

Palvelemme kaikissa kyselyihin liittyvissä asiakastarpeissa. Jätä yhteystietosi, niin otamme sinuun välittömästi yhteyttä.