zef_logo.png
Ë
ZEF ZEF • maaliskuuta 2, 2016

[Video] Julius Tuomikoski - Kuinka moderni digiajan myyntiprosessi toimii?


Kuinka moderni digiajan myyntiprosessi toimii?

ZEFin myyntijohtaja Julius Tuomikoski avaa digiajan myyntiprosessin kokonaisuudessaan aina tapaamisen sopimisesta kaupan päättämiseen asti. Videolla kerrotaan, kuinka automatisoidaan digitaalinen vuoropuhelu ja asiakkaan profilointi älykkään, osallistavan kyselyn avulla.
 

Profiloinnin ansiosta sekä myyjä että asiakas voivat valmistautua tulevaan tapaamiseen huolella. Profiloinnin avulla asiakas saa juuri häntä kiinnostavaa materiaalia jo ennen tapaamista. Myyjä voi valmistella tulevaan tapaamiseen ratkaisuehdotuksen asiakkaan nykytilan ja kiinnostuksen tarpeiden pohjalta. Tästä kokonaisuudesta johtuen kaupan onnistumisprosentit kasvavat merkittävästi.

Kaavio: Kuinka moderni digiajan myyntiprosessi toimii?

 

Lataa tästä vielä opas myyntiliidien generointiin, jotta myyntiputki saadaan tehokkaasti käyntiin.

Tuplaa myyntisi tapaamista edeltävällä profilointikyselyllä

 




Ota yhteyttä

Palvelemme kaikissa kyselyihin liittyvissä asiakastarpeissa. Jätä yhteystietosi, niin otamme sinuun välittömästi yhteyttä.