ZEF Blogi
Lean-blogisarja - osa 3: Lean laadun varmistamisessa
“No-one knows the cost of defective product. Don’t tell me you do. You...
Lean-blogisarja - osa 2: Lean arvon tunnistamisessa
Arvon merkitys Lean-johtamiselle Lean-johtaminen mielletään toisinaan ...
Blogisarja: Lean-johtaminen käytännönläheisesti, osa 1
Lean-johtaminen on avain tuottavuuteen - teidänkin alallanne Lean-joht...
Tutkimustuloksia nelikentästä - mahdollisuudet markkinatutkimuksessa
Mikä vetää asiakkaita puoleensa - markkinatutkimuksen uudet tuulet ja ...
5 vinkkiä, joilla vältät kyselydatan vinoumia ja keräät tarkkaa dataa
Tapahtumat, joihin voit osallistua keväällä 2024
Kevään 2024 tapahtumat Kevään 2024 aikana Zeffi on mukana lukuisissa t...
Asiantuntijatieto käden ulottuvilla - automatisoi kriittinen osaaminen
Asiantuntijoiden näkemykselle on kysyntää - eikä se aina tunne ajan ta...
Testaa helposti mikä koirarotu sopii sinulle!
Testaa helposti alla onko nykyinen koirasi sinulle parhaiten sopiva ta...
Uusi toimitustapa kyselyille - Live Poll
Nopeisiin kyselytarpeisiin on pitkään toivottu ratkaisua, jota voitais...
Miten kasvattaa asiakastyytyväisyyttä helposti?
Webinaarisarjan viimeisessä jaksossa käsitellään aihetta “Miten kasvat...
Mikä on asiakastyytyväisyyden vaikutus?
Zeffin Webinaari-sarjan toisessa jaksossa käsitellään aiheena ”Mikä on...
Mistä asiakastyytyväisyys syntyy?
Zeffillä toteutettiin paljon toivottu Webinaari- sarja toukokuussa ja ...
Uusi tapa toteuttaa anonyymit kyselyt julkaistu
Julkaisimme uudet ominaisuudet, joita tarvitaan anonyymien Zeffi-kysel...
Vertaile eri kyselyjen tuloksia helposti yhdessä näkymässä
Joko käytätte suosittua ominaisuutta kyselyjen yhdistämiseen? Kun kyse...
Mitä sinun asiakkaillesi kuuluu tänään - entä huomenna?
Uusi taso asiakaskuunteluun? On haastavaa löytää yritystä, joka ei vak...
Pulssikysely - johdon näkökulma
HR-tieto kuuluu osaksi johdon dashboardia Johtaja, mitkä ovat dashboar...
Näillä ohjeilla menestyt varmasti - Zeffin uusi ohjevideo
Kehitä oikeita asioita oikein - kyselyitä tehdään menestyksenne mahdol...
Miten luon integraation Hubspotin ja Zeffin välille - Askel askeleelta
Tässä ohjeessa käymme läpi miten voitte luoda alla kuvatun palautesykl...
Kyselyillä tunnistat organisaation piilevät riskit ajoissa
Resilientti organisaatio varautuu riskeihin, ennakoi ja reagoi nopeast...
Uudet valmiskyselyt kunta-alalle
Toimme Zeffiin kunta-alan lomakkeet Zeffin asiakkaana on suuri joukko ...
Joko teidän henkilöstökyselyissänne mitataan eNPS:ää?
eNPS, henkilöstön nettosuositteluarvo
Zeffi tutkimuskäytössä
Teettekö kyselyjä vai tutkimuksia? Zeffi taipuu työkaluna moneen. Arki...
Zeffin asiakastarina: Suomen Urheiluhierontakeskus SUHK
Suomen korkeimpiin kuuluva NPS: 91 Zeffi järjesti 1.12.2021 perinteise...
Automatisoi asiakaspalautteesi Hubspot-integraation avulla!
Zeffin uusi Hubspot-integraatiokokonaisuus mahdollistaa automatisoidun...
Kieliteknologia analysoi tekstipalautteet puolestasi
Kiinni kieleen ja piilevät signaalit näkyviksi Miten usein keräätte te...
Luo kysely Zeffin kyselyoppaan avulla
Kyselyjä, jotka johtavat toimintaan Rakennusainekset: kysely, jonka tu...
Vie positiivinen asiakaspalaute helposti yrityksesi Google-arvioihin!
Miten erottua eduksi?
360-arvioinnilla näet suoriutumisen kokonaisvaltaisesti
Miksi tehdä 360-arviointeja? Muistat varmaan, millaista on työskennell...
Zeffin asiakastarina: Workspace
Zeffin syvä analyysi tuottaa rikkaita keskusteluja asiakkaiden kanssa ...
Zeffin asiakastarina: Taidemaalari Rauli Mård
"Koska kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa" – Zeffin visuaalisuus mah...
Automaatiot vastaajien kutsumisessa
Vastaajien kutsumisen automaatiot ovat tuoreessa päivityksessä tulleet...
Zeffin asiakastarina: Oulun kaupunki
Satoja erilaisia kyselyitä vuodessa – Oulun kaupunki ja Zeffin monet m...
Interaktiiviset testit palvelevat asiakasta ja tuovat tietoa sinulle
Mitä ikinä haluatkaan asiakkailtasi kysyä, tyylikäs tapa tähän voi oll...
Zeffin asiakastarina: Leipurin Oyj
Asiakaslähtöisyys ohjaa toimintaa – Leipurinin kokemuksia Zeffistä Zef...
Saavutettavuus verkkosisällöissä
Mitä uudet saavutettavuusvaatimukset teille merkitsevät Verkkosisältöj...
Pulssikysely - yrityksen sykemittari
Pulssikysely - avain jatkuvaan palautteenkeruuseen Pulssikyselyitä käy...
Rakenna oma verkkotestisi helposti
Olet varmasti törmännyt verkossa erilaisiin testeihin, esimerkiksi kam...
Zeffi-palveluvalitsin Business Finlandille ja Kauppakamarille
Kuinka auttaa asiakkaat oikeaan palveluun? Zeffi järjesti 5.5.2020 asi...
Testaa persoonallisuutesi!
Tunnetko itsesi? Testaa yllättääkö persoonallisuustesti sinut. Olemme ...
Lumonin kyselykokemukset
Millaisia kokemuksia Lumonilla on kyselyistä Zeffi järjesti 5.5.2020 a...
Tulosten yhdistäminen useasta kyselystä
Trendien tarkastelu ajan mittaan on nyt entistä helpompaa Kyselytulost...
Henkilöstökyselyn tulosten analyysi
Varmista henkilöstötyytyväisyys ja pienennä poistumaa Henkilöstökysely...
Likert-asteikko kyselyssä
Kuinka käyttää Likert-asteikkoa tarkan mielipiteen selvittämisessä Use...
Laadullinen tutkimus
Laatumielikuvien selvittäminen digitaalisessa kyselyssä Laadullinen tu...
Miksi taustatietoja kannattaa hyödyntää kyselyissä
Taustatiedoilla pystyt rikastuttamaan kyselyn raporttia ja ymmärrät sy...
Opi kyselymestariksi - osa 1
Lämpimästi tervetuloa ottamaan ensimmäinen ja tärkein askeleesi kohti ...
Onko Net Promoter Score eli NPS hyvä mittari asiakaskokemuksen seurantaan?
Asiakaslähtöisyys kuuluu lähes aina menestyvien yrityksien arvoihin. J...
7 vinkkiä onnistuneeseen henkilöstötutkimukseen
Vuosittainen henkilöstötutkimus voi pahimmillaan lisätä stressiä työyh...
Haastattelussa Pekka Haavisto - Millainen on hyvä neuvottelu?
Saimme haastatteluun kansanedustaja Pekka Haaviston, joka on pitkän po...
Miten valintapäätökset syntyvät?
Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, millä tavoin teet valintapäätöks...